onsdag 16. januar 2013

Kvelden igjen

Nå er det snart kvelden og leggetid her i huset så nå sitter de å ser litt barneTv før jeg skal bade og legge dem.
Imorgen skal gutta leveres tidlig i barnehagen også skal jeg og Tommy over til Jessheim for å kjøpe maling og nytt gulv til nye huset vi skal leie, også skal Tommy legge opp alt elektrisk på nytt i første etasjen :-) så blir mye å gjøre men blir bra når vi blir ferdig :-))

Idag hentet vi gutta i barnehagen ved tre tiden og vi kom hjem å da lurte jeg på om det var noe gutta hadde lyst til å gjøre å de spurte om vi kunne lage vafler så da ble det laget. Å de er så flinke til å hjelpe til på kjøkkenet de målte opp mel, sukker og melk mm til røra og hjalp meg å knekke egg så vi koste oss kjempe masse mens Tommy hadde litt alenetid med Mathias.

Når røra var ferdig fant vi frem vaffeljernet og lagde noen vafler men satt resten av røren i kjøleskapet så vi kan ha det som kveldskos/dessert imorgen etter middag.


Tommy var innom en DVD butikk idag å fikk tak i en film jeg har venter lenge på, nemlig resident evil filmen som kom ut idag. Så ikveld skal jeg
og Tommy kose oss med den :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...