torsdag 17. januar 2013

Hverdagsinnlegg


Hei!
Jeg sitter oppe i senga etter en lang dag, sitter og er så trøtt men får ikke sove har prøvd å lese i boken min men klarer ikke helt og henge med pga at øynene vil liksom ikke følge med der akkurat nå og tankene er på helt andre ting å jeg vet liksom ikke alltid hva jeg skal gjøre med alle tankene mine noen kunne jeg godt ha klart meg uten og andre tanker vil jeg ha svar på men får liksom ikke noe svar på dem å da blir de liggende i hode hele tiden nesten. 
Har brukt dagen sammen med Mathias men når han har sovet har jeg prøvd å legge opp planer for neste uke og fremover så godt det lar seg gjøre, pluss at jeg syns disse middagplanene bare blir verre og verre å lage etter at de begynte med varm mat i barnehagen tre ganger i uken er det håpløst å få i guttene middag og det kræsjer nesten alltid med det jeg har tenkt å lage å da blir de bare lei maten også vil de ikke ha det på en lang stund å det er også en dum ting så denne uken her skulle vi ha fiskekaker på tirsdag men det fant jeg ut at de hadde på mandag også skulle de ha fiskekaker imorgen noe jeg hadde tenkt at vi skulle hatt idag så jeg måtte gjøre om hele middagsplanen for denne og neste uke så har enda fire dager å fylle inn så håper det går raskt.
Er som regel fiskemiddagene som er verst for vi har fiskemiddager hver tirsdag og torsdag og i barnehagen faller de som regel på mandag og fredag å da blir det litt mye av og til, så har bett Kim bestemme en middag neste uke å da skulle han tenke ut noe han ville ha sa han idag, så da blir det  sikkert pizza eller noe slikt denne gangen tenker jeg siden han har spist mye fisk denne uken. 
Resten av vår uke ser iallefall slik ut: 
Torsdag: Delux kylling middag med spekeskinke 
Fredag: Wok med kyllingkjøtt 
Lørdag: Koteletter med poteter, saus og annet tilbehør. 
Søndag: Grøt 

Imorgen er det allerede fredag, den lange dagen som jeg kaller den. Fredager går alltid så tregt akkurat som det er en snegle som har inntatt klokken den dagen, og i tillegg er det alltid mye som skal skje den dagen som tar alltid litt ekstra f.eks bare det å hente gutta i barnehagen på fredager tar nesten alltid over en time for vi må ta med alt tøy, dyner og yttertøy som er i barnehagen den dagen pga renhold som foregår i helgene å da kan det ikke være mye igjen der. Noe som gjør at det tar ekstra lang tid og ekstra mye å bære de dagene når det blir tre poser/bager med ting til hver gutt.
Noe som vil si at siden vi også skal flytte lenger unna tar det ekstra lang tid før man kommer hjem og kan nyte fredagskvelden sammen med familien, håper bare at jeg slipper å ha mange sene jobb dager på fredager når jeg begynner i jobb igjen i april mnd. Men vi får se hvor jeg ender opp til slutt, håper jeg får en jobb nærmere hjemmet enn det jeg har nå. Eller kanskje jeg begynner på skolebenken hehe.. 

Nei ett rotete innlegg ble dette men slik blir det når man har mange tanker i hode og man er trøtt 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...