fredag 1. mai 2015

Bihulebetennelse, lekser og 1.mai

Hei på dere! 

Nå er jeg på dag tre med bihulebetennelse, endte på legevakten på tirsdag kveld. Fikk en hau med medisiner og sterkt hostesaft med rød trekant! Hostesaften har først begynt å virke Idag, de andre medisinene vet jeg ikke helt om har fungert men nesedråper og paracet er mine bestevenner akkurat nå... 

Igår fikk jeg dagen for meg selv mens guttene var i barnehagen og Tommy var på jobb. Hadde egentlig tenkt å sove hele dagen men presset meg til å ta med lekse bøker i senga når historie læreren påminnet meg på innleveringsoppgaven. Jeg ble ferdig etter 5,5 time, det sier sitt når man sovner og snufser om hverandre mens man skriver å leter etter svar. 

Idag er det 1.mai, å det er godt med en ekstra fri dag. Guttene sov lenger, de har kost seg med duplo bygging, leke biler og andre leker :-) 
Nå er det middag, bestil pizza for å slippe oppvaksen og middagslaging når jeg er syk.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...