fredag 15. mai 2015

Mattips fisk

Jeg har en mann som er glad i fisk i motsetning til meg, jeg vet ikke hvorfor siden jeg syns mange fiskeretter ser gode ut men jeg klarer ikke smaken på noen og konsistensen på andre. 
Men en rett jeg klarer å få i meg er ovnsbakt fisk med grønnsaker. 

Du trenger:
Aluminiumsfolie 
Torsk ca 500-700 gram 
1 brokkoli 
1/4 purre 
4-6 gulerøtter
5 poteter  
Smør 

Legg fisken oppi en stor aliminiumsbit. Hell over poteter du kutter opp. 
Så heller du over gulerøtter og brokkoli på samme måte før du legger enns

På to andre brukte jeg også purre: 
 Sett de inn i stekeovnen på 200 grader i ca en time. 

Tommy sin porsjon ble det masse sø og smør på. 

Barnas porsjon, de fikk med rømme. Dessverre var rømmen helt flytende så den bare rant utover som vann :-( 1ss lett rømme holder lenge. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...