tirsdag 19. mai 2015

Snart slutt

Hei! 
Nå har jeg vert våken i 15 timer allerede (+/- 15minutter jeg sovnet på sofaen før middag). Jeg kjenner at det er slutten på skoleåret, det er masse som skal gjøres og tidspresset er stort. Idag sto jeg opp klokka 05.00 for å bli ferdig med historie fremføringsoppgaven som jeg hadde Idag. 

Det var utrolig slitsomt, spesielt når tre barn står rundt deg en time senere og vil ha oppmerksomhet å øynene bare vil lukke seg etter toppen 4,5 time søvn. 
Men nå er jeg ferdig med historie som faget utenom repitasjon og muntlig hvis jeg kommer opp i historie muntlig. 
Jeg får iallefall en solid sterk 4 sa læreren Idag til meg så fornøyd med det selv om jeg hadde håpet på fem. 

Nå gjenstår naturfag fremføring, to skriftlige eksamner, matte og norsk hovedmål. Også en muntlig eksamen til slutt, før skolen er ferdig 12.juni. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...