torsdag 7. mai 2015

Snart sommerferie

Jeg har sakte begynt å planlegge sommerferien, jeg vet at guttene kommer til å kjede seg litt siden jeg må være alene med de store deler av sommerferien pga at Tommy har bare opparbeidet seg 6 feriedager siden han startet i ny jobb ifjor høst. Så det blir den faste uka i Tønsberg også blir det hjemme resten av ferien. 

Så nå har jeg vert innom ebay å kjøpt ting som vi kan bruke i ferien:-) eneste ulempen er at det blir litt mye når man må passe på å bestille så det blir tre av alt for å unngå evig krangling mellom dem :-p 

Mine kjøp frem til nå : 

Satser på å gjøre mest mulige billige aktiviteter til sommeren siden jeg ikke får stipen om sommeren. Da blir inntektene mindre dessverre men alt får bra bare man vil ;-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...