onsdag 6. mai 2015

Obs onsdag

//obs klageinnlegg!! 

Jeg er så dritt lei av sykdom, jeg vet snart ikke hva det er jeg ikke har vert bort det siste året. Skulle tro kroppen var en magnet for all sykdom jeg møter på veien og ikke har noe immunforsvar. 
Det er seks dager siden jeg startet på medisiner for bihulebetennelse å jeg har blitt kvitt de aller intense smertene som var der 24-7 MEN smertene i nesen og spreng i hodet når jeg bøyer meg ned eller ser ned er fremdeles jævelig. Tross slimløsende, hostesaft og tabletter for å løsne opp bihulene blir jeg ikke kvitt dette. Jeg har ikke telling på hvor mange sterke halspastiller jeg har måtte spist for å dempe halsen litt, hvor mange paracet jeg har tatt dor å dempe smertene litt og for å klare å tvinge meg igjennom en slitsom skole hverdag. 



I to dager har jeg sittet med matte bøker, prøve eksamen sett og lest til årsprøven jeg hadde Idag. Det hjalp ikke stort når hodet er så lost at du ikke engang husker det kapittelet du fikk best karakter i. Hmm tror jeg kan krysse av for bivirkningen sløv og trøtthet på de tablettene. Men over til matteprøve, jeg gjorde mitt beste iallefall, jeg vet jeg bommet totalt på noen oppgaver og andre oppgaver gjorde jeg mitt beste på. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...