fredag 15. mai 2015

En liten time-out!

Alt skjer som regel på engang her i huset, føler at jeg ligger etter med alt. Både med skolen, husarbeid og planer, og når jeg endelig hadde "studiedag" igår som jeg pleier å hente meg inn med både lekser og husarbeid når det ikke er andre avtaler, MEN i går hadde jeg glemt det var fri dag for alle. Så det ble en koselig fridag med familien isteden, dessverre endte den med over 39 i feber på eldstemann og hjemmedag med meg Idag siden Tommy måtte på jobb. 
Fikk utsatt min fremføring som jeg hadde på skolen og får bruke helgen på skolearbeid. 

Med en full lekseplan, sykt barn og spådd dårlig vær på 17.mai frister det lite med 17.mai tog, og andre aktiviteter. Men vi ender nok opp med noe som guttene vil :) 

Formen min er ikke helt på topp enda  selv så da ble det noen rolige timer for bare mamma og Kim. Lagde smoothie til oss i håp om at det skulle friste Kim litt. 
Godt med smoothie, rolig dag i nattpysjen og Kim ved siden av meg i sofaen <3 

Resten av dagen har vert som den pleier, og nå måtte jeg bare kaste inn håndkle for en hodepine som ikke paracet eller ibux klarer å fjerne. Fikk en liten nakke massasje av min kjære og tappet i et varmt bad, så her ligger jeg med mobilen - bloggen og mobil nyheter... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...