onsdag 29. april 2015

Lenge siden sist

Herregud så lenge siden jeg hadde tid eller ork til å tenke på bloggen. Strengt tatt har jeg egentlig ikke tid nå heller, har bare en innlevering i vert fag som krever sitt.. Og med min flaks har jeg fått bihulebetennelse med virus/forkjølelse i kroppen, Jippi! 
Satt på skolen med 38,1 i feber etter to paracet, hostesaft fra legevakten og medisiner. Ikke noe godt iallefall, men skrivedagen måtte gjennomføres. Å læreren slo på stortromma Idag med å gi oss virkelig utfordrene eksamens oppgaver, heldigvis husket jeg mye om den ene tidsperioden :-) realistisk litteratur fra 1850-1900, spennende fag syns jeg bare det å holde tunga rett i munnen å huske alle årstall, forfattere og perioder. 

Akkurat har jeg krypet oppi sofaen mens barna ser på barneTv, og Tommy lager pannekaker til barna <3 
Godt med litt hvile før jeg MÅ skrive ferdig første drøftingsoppgsgave i historie som egentlig skulle vert levert igår, men jeg fikk utsettelse pga at jeg er syk. 

Pelle passer godt på matmor <3 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...