torsdag 16. april 2015

Torsdag

Hei på dere! 

Tenkte jeg skulle finne frem mobilen å skrive et lite innlegg mens jeg skal prøve å få i meg litt frokost-lunsj. Grovt Revita kneknebrød med litt skinkeost. Var hos legen igår ang dette problemet med å spise så fikk tatt masse blodprøver og andre tester, hovedsaken var at jeg skulle prøve å få i meg litt mer væske og små mengder med mat som helst inneholdt salt som bandt det mer sammen. 

Så får vi se hva resultatene viser når de kommer, men hittil er det bare å samle krefter til siste innspurt av skole året. 

Kjennes litt ensomt ut her hjemme Idag, vekkerklokka ringte som vanlig kl 05.00 Idag, da er jo Tommy oppe med engang mens jeg heller vil dra puta over hode å sove lenger. Barna gledet seg til barnehagen Idag, Mathias skal på busstur til biblioteket så det var en stor ting Idag. Lukas gledet seg bare til å møte vennene sine igjen, mens Kim var litt trøtt siden det var fotball trening igår kveld :-p 
Gleder meg iallefall allerede til de kommer hjem, selv om det er godt med litt alenetid også.

Jeg startet "dagen" på nytt etter de dro, fant veien til sengen med mac'n å så litt på selektsgransking, før jeg tok et langt varmt bad :-) Det var luksus :-) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...