tirsdag 14. april 2015

Sliten!

Jeg merker det godt på kroppen og i hode om dagen at kroppen er sliten, å gjennomgå skolegang med tre små som skal følges opp kreves mye av meg som mamma, student og kone. Lekser og skolen er krevende å har tatt mye av min tid på kvelden, det har vert lite søvn og mye bekymring i forhold til vanskelige prøver og oppgaver. 

I påsken trur jeg kroppen rett og slett sa stopp, helt siden mandag forje uke har kroppen vert så sliten at den bare sovner med engang barna har lagt seg. Og nå vil ikke kroppen ha i seg nesten mat eller væske, så har fått legetime så jeg får funnet ut av hva dette kommer av. Har ikke vert på skolen verken forje uke eller denne uken pga dette siden legevakten mente det var omgangssyken, men dessverre varer ikke det så lenge så da må jeg til fastlegen! 

Heldigvis har jeg en flott lærer som har latt meg ta skrivedag hjemme imorgen, så jeg får kommet meg til legen når jeg skal, kjøretime hadde jeg også men fått byttet så morgendagen skal gå til meg selv. 

Jeg er også heldig som har en flott mann som hjelper meg så mye han kan, og barna forstår når mamma er litt mer sliten. Idag brukte vi en time før leggetid bare til å snakke om barnehagedagen dems og farelegging :-) koselig med rolige aktiviteter også som roer kroppen ned. 

Pelle hunden er også med å får sitte på fanget eller ligger på gulvet å følger med på alt vi gjør. Guttene var glad i dag når de så hva som kom i posten, jeg har nemlig bestilt klær til han på ebay. Stakkar pelle fikk nemlig sommerklipp av sin forje eier første uka i mars, så han fryser jo så fælt så nå er det på med klær. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...