lørdag 11. april 2015

Back

En etterlengtet lørdag som kroppen endelig begynner å bli bedre fra viruset og spysyken som har herjet hele uken. Slutten av påskeferien og starten av ny skoleuke ble helt borte, jeg lå rett ut på sofaen i tre dager før jeg klarte å få i meg noe væske. Så glad jeg har orket mye mer Idag selv om jeg kjenner det godt på kroppen at den er sliten. 

Guttene får som regel bestemme hva helgene skal innebære når det ikke er noe spesielt. Å denne helgen var det tid for Byttesentralen. Det er to ganger i året å er noe mamma tok meg med på året før jeg fikk Kim, så det har blitt en tradisjon å reise dit. Det er på en måte et loppemarked. Dere kan lese mer om det på Byttesentralen.no! 

Etter Byttesentralen dro vi hjem, guttene lekte ute sammen med pappa og hunden vår Pelle. 

Jeg rakk å tømme søppel, sette på vaskemaskin og rydde kjøleskapet før turen gikk videre til Sverige for en rask tur etter at handlelisten var klar. 
Ble da en koselig tur, vi fikk tak i alt vi trengte å guttene koste seg, og jeg fikk øvelsekjøre masse :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...