søndag 28. juli 2013

Natta!

Da er kvelden/natten her nok engang, timene og dagene går så alt for fort.
Imorgen er siste dagen hjemme for Tommy i pappaperm så er det tilbake på jobb og barnehage for gutta å neste onsdag begynner Mathias gullet i barnehagen også :-(((

Jeg skulle egentlig ha gått igjennom mer tøy å hengt opp men orket ikke etter gulla sovnet idag selv om alle gutta sov før kvart over sju idag.
Har vert trøtt og slapp i hele dag takke være regnet som har holdt på i hele dag og disse mens smertene hjelper ikke på formen de heller så ikveld har bare jeg og Tommy kost oss oppe med film i senga og spilt litt sammen.

Også har jeg fått lest nesten to kapitler til pp e boka mi, så har kommet godt igang nå :-)

Men nå skal jeg bare drikke opp cappuccino koppen min også er det natta på meg :-)

Har dere noen bok forslag til meg eller prinsa så kom gjerne med de :-) tenkte å legge ut noe info om hva bokhyllene våre inneholder ettervert ;-)

Natta alle sammen :-)

verdens beste ♥♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...