lørdag 6. juli 2013

Fin Fredagskveld...

Nå de to siste timene har kvelden min gått til å sortere klær som gutta har brukt denne uken og klær som har kommet frem når vi (igjen).har funnet frem tre esker med ting og tang.

 Tommy fant også endelig playstation 2 som er gutta sin så de blir nok glad imorgen tidlig. Å vi fant pc spill som har vert savnet en godt stund, favoritt josefine spillet til Kim kom endelig på plassen sin :) Så nå er belønnings kroken snart komplett igjen :D 

 Men over til min kjære fredagskveld den har vert full av klær, sortert alt tøy som har blitt brukt denne uken å når man er 5 stykker blir det en god del ! Trur jeg må starte mitt eget vaskested snart hehe.

 Men nå er alt ny vaska tøy til gulla ferdig bretter og lagt bort, så nå er det bare resten av vårt tøy og sengetøy & håndklær igjen som tar så lang tid. . Men det får vente til imorgen tidlig for da skal vi ha en rydde og vaskedag her oppe.
Bare noe av tøyet til prinsa <3 

Nei nå er klokka halv to så nå skriker senga bokstavligtalt etter meg.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...