fredag 12. juli 2013

Rolig morgen


God morgen alle sammen, begynte på dette igår men sovnet fra alt, tok litt husarbeid også ble det to episoder av tvd før jeg måtte gå opp til lukas som hadde våknet av bjeffinga til naboen sin hund.  Så tok med nesten 40 min for å legge han igjen siden han trudde det var en ny dag.

Å siden Tommy var ute igår så var jeg alene hjemme med gutta, så da la jeg meg heller til å leste litt også blogge fra mobilen men sovnet før jeg kom så langt!

Skulle egentlig ha funnet ut noen forslag til hva vi kunne gjøre med gutta idag men Anita sendte melding igår 0 spurte om de ville komme dit en tur idag å det ville de gjerne så da blir det det :)
Også får vi finne på noe koselig imorgen ♥
Er spådd regn så vi får lage noen inne og ute forslag, så vi har noe å gjøre uansett vær.

Så ett av tingene vi har på årets sommerliste er amadeus parken så kanskje vi får gjort det imorgen hvis det er fint vær :))

Forresten...
Hjemmekino "aktiviteten" var veldig vellykket og de har mast om ny kinodag allerede :)
Så det må gjennomføres igjen snart ♥

De koste seg veldig med å leke kiosk der de fikk ti gullpenger til å kjøpe en kinobillett og det de ville ha fra mammas kiosk :)
Filmen ble karsten og petra å de så hele filmen sammen med løvungen og frøken kanin som de har fått av oss denne uken.
Så de fikk også smake litt godteri med papir. Men hos gutta var snacks esken med frukt biter favoritten ♥♥

Hadde delt opp banan, vannmelon og eplebiter og drysset over litt rosiner siden jeg hadde glemt druer.
Men det gjorde ingenting :)
Tenkte jeg kunne legge ut flere bilder og maler av ting jeg lagde hvis dere ønsker det ?

Nei nå må jeg rydde bort frokosten å ordne opp kjøkkenet igjen mens gulla leker fint sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...