torsdag 11. juli 2013

God morgen sommer norge!

God morgen alle morgenfugler.

Her hjemme har vi vert våkne ca 1,5time allerede så nå sitter gutta å spiser frokost med Tommy.
Jeg orker ikke noe frokost enda så da venter jwg med den, så nyter litt alene tid i sofa'n med mobil bloggen før gutta er ferdig å vi skal opp å ordne dem for dagen...

Idag står det ut på tur på planen vår så vi får mye å ordne idag men bare man får med seg gutta på planleggingen og bakingen av hamburgerbrød som vi skal ha med på tur så vi kan grille pølser og hamburgere på tur.
Noe gutta lenge har mast om siden de ikke har grillet siden 17.mai her hjemme.

Vi har ikke helt blitt enig om hvor vi bør reise så vi må finne ut det før 10 for da skal jeg si ifra til Anita hvor vi skal møtes, noe guttene ser frem til. De er veldig glad i Anita, noe jeg setter stor pris på siden Anita er kusina mi men føles mer som en søster jeg aldri fikk. 
Jeg er veldig glad i hele familien hennes og setter veldig stor pris på tante og gjengen :))
Så at gutta er glad i dem å setter pris på dem betyr alt!

Vi skal iallefall kose oss sammen med Anita på tur å nyte finværet. Så håper på at det blir fint vær uten mye vind.

Nei nå skal nettavisene sjekkes før det er foe sent.  :) ønsker alle en fin torsdag :)

Bilde av vår bakedag med Anita:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...