onsdag 22. august 2012

Våken natt?!?


Ligger her lys våken å får ikke sove, så begynner å lure på om jeg skal være natthusmor å bli ferdig med alt jeg burde bli ferdig med før en ny dag starter om minst fem eller maks seks timer til. Gutta har nemlig våknet før seks/sju siden forje mnd så tviler på stor forskjell hvis de ikke plutselig blir syke.
Fikk endelig nye merkenavnlapper som skal være på tøyet til våre prinser så tok med skiftetøy og alt fra barnehagen også for å merke det før ny dag. Men har bare rukket 2 av 4 poser så enten må jeg gjøre det nå eller før vi leverer de i barnehagen i morgen(eller rettere sagt senere idag siden klokken er over midnatt... )
Skulle ha satt på en vaskemaskin med sengetøy til også for da hadde de to vaskemaskinene vert ute av verden også for den første ble ferdig ista rett etter vi la oss så er bare å legge i tørketrommelen å sette på siste maskinen.

Også har jeg lurt på om jeg skal bake hjemmelaget brød til middagen i morgen eller om vi skal ha ferdig rundstykker, vet ikke hva som er best til tomatsuppe jeg. Men makaroni og egg blir det uansett ;-)

Også æsj må jeg få kommer igang med alt til barnedåpen som er om en mnd. Har fått svar i fra 20 som kommer av 65 så mange som gjenstår men må få begynt å lage bordkortene til de som kommer alt nå så jeh blir ferdig med alt siden jeg skal lage de selv.
Kan liksom ikke stå igjen med handling, laging av pynt, bordkort Evt sanghefter og baking og matlaging alene siste uken så bare å komme igang Siv sier jeg til mg selv hele tiden.. Så idag valgte jeg og mamma hvordan bordkortene skal bli, å jeg har fått en ide til mer pynt så krysser fingrene for at det blir bra :-) :-) :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...