onsdag 22. august 2012

Litt om dagen


Klokken er allerede 19.00 å det virker som dagen bare har flydd av gårde, jeg syns jeg har fått gjort en del idag men kunne gjort enda mer egentlig men har ikke orket pga denne dumme visdomstannen som skal presse seg plass som ikke er der. Å tannlegen går jeg ikke til hvis jeg ikke må så det er siste utvei altså, er så redd tannleger at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre de gangene jeg må dit.

Har fått gjort om på rommet til guttene idag slik jeg nesten ville ha det men rakk ikke å bli helt ferdig før vi hentet de litt før tre. Selv om vi henter de "tidlig" går de 2,5 - 3 timene som er igjen av dagen dems da kjempe fort å man rekker nesten ingenting utenom de vanlige rutinene som å leke litt med ungene før man skal begynne med middagen, også er det spise også er det rett i kveldstell som regel for da er klokken fem som regel å Lukas er jo nesten alltid "overtrøtt" klokken halv seks-seks så da er det bare å henge med å få ting rolig gjort så man ikke stresser barna :-)

Idag er det Tommy som har lagt Lukas og jeg skal legge Kim vert øyeblikk må bare vente til han skal ta siste antibiotika kuren for han tok den litt sent idag så da må vi drøye det på kvelden også så det blir riktig tidspunkt imellom hver gang som legen så var viktig.
Så da skal vi snart kose oss med å lese de tre bukkene bruse som Kim har blitt så glad i etter at Tommy fortalte han det eventyret engang han var syk men ikke hadde noen tassen bok i nærheten siden han var hos momo`n sin den gangen. Å etter det har det vert en stor favoritt, han hadde til og med lest den sammen med favoritt ped lederen sin i barnehagen idag og fargelagt trollbilde, så det var en stolt Kim som kom med den tegningen for den skulle henge på rommet hjemme.
Så den skal jeg henge opp senere ikveld når han har sovnet for har ikke rukket å gjort det enda med det tempo som har vert idag.

Tommy skal ut ikveld med broren sin på kino så da blir det vel lite jeg får gjort her hjemme for liker ikke være i første etasjen alene når guttene er alene oppe i andre, syns det er litt skummelt tilfelle de skulle våkne å finne på noe tull uten at babytalken fanger det opp osv.
Er overbeskyttene ovenfor de guttene alle sier det men hva skal jeg føle da, de er jo tross alt det kjæreste jeg har i livet mitt <3

Nei nå skal jeg være den "slemme mammaen" å gi Kim antibiotika så han får lagt seg også :-)

Skriver kanskje senere idag hvis muligheten kommer ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...