torsdag 23. august 2012

Torsdag 23.08


Har vert en lang natt, ble dessverre ingen ferdig bordkort heller pga at det tok kjempe lang tid for jeg fikk en nesten perfekt mal jeg kunne bruke og når jeg var ferdig med den måtte jeg begynnte og tegne rundt den så det ble gjort klart til å klippes ut.
Så nå ligger det 15 stykker ferdig som bare må klippes ut av pappen og gjøres alt av pynt med osv så dette kan ta sin tid, men heldigvis trur jeg at vi har nok papp plakater til å bli ferdig med alle så jeg slipper å bruke mer tid på å dra å kjøpe også for det ville tatt mer tid bare 40-50minutter tilsammen bare for å komme frem og tilbake hvis Tommy hadde kjørt også måtte jeg ha brukt tid for å finne riktig farge osv inne på den butikken å der er det som regel ganske mye trafikk siden det er midt i nytt skole år så orker ikke det nå iallefall.

Pluss at idag har munnen litt verre også så orker ikke snakke så mye som jeg har gjort de siste dagene pga at jeg føler med helt hoven og oppblåst i munnen egentlig men jeg er ikke det heller så vet ikke hvorfor jeg føler meg slik, håper det går bedre utover dagen for har mer enn nok å gjøre idag før vi eller Tommy skal hente guttene i barnehagen om tre timer.
Er ikke så mye man får gjort på tre timer hvis man ikke allerede vet hva man skal gjøre da, men mamma må over hit idag og få gått igjennom alt på hengeren til Willy som han må ha tilbake idag pga jobben så har en god del igjen der så forstår ikke helt hvordan vi skal rekke det på ett par timer ifra hun kommer ved to tiden, men er lov og prøve.
Så frem til da skal jeg bli ferdig med å gjøre ferdig rommet til prinsene så det er helt ferdig igjen, har ikke mye igjen så det skal nok gå fort egentlig, vaskingen som tar lengst tid når man må flytte på alle møbler og leker for å komme frem. Føler at det er ekstra mye denne gangen siden det er 14dager siden jg gjorde rent der inne og ikke en uke som det vanligvis tar før jeg gjør det.
Men denne gangen har det ikke vert mulighet til å gjøre stort før nå for Kim var jo sengeliggende hee forje uke så da var det han som kom først fremfor alt husarbeid osv (det måtte gjøres når gullet sov).
Å Mathias skal jo ha kos, oppmerksomhet og nærhet han også så ble mange kosestunder også :-)

Nei nå skal jeg sette meg oppi sengen men Mathiasen som Kim kaller han også skal jeg gi han mat så han får en ny liten dupp for han er veldig trøtt. Men har hatt lyst å vente med det siden han ligger å koser seg i vuggestolen som lager lyder han er så glad i den en sjelden gang i blandt å da ligger han å følger med på både musikken og uroen som beveger seg :-)

Å når han har sovnet skal jeg ta en liten titt nærmere på denne barnedåpen før Tommy er tilbake for da skal jeg begynne med husarbeidet mitt..

Så ha en fin dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...