onsdag 25. januar 2012

Når skal det være nok...!

Hei på dere.

Her sitter jeg nå da å prøver å få tiden til å gå mens jeg venter på at pappa eller stemor skal ringe meg, så jeg kan få svar og tilbakemelding på det jeg lurer på.
Trur jeg fikk et tydelig svar på det idag at livet mitt går i en vond sirkel nå med at det hele tiden må være noe negativt, for positive dager der det ikke er noe å tenke på eller at nye negative ting skjer er en luksus ting om dagen. Sitter å er redd for å se på mobilen om det er kommet nye meldinger eller anrop som kan bety noe negativt å idag fikk jeg vel sjokk, panikk og nærmere hjerte i halsen. Da kjente jeg at frykten og tårene kom pressene men måtte skjules ganske fort både pga prinsa her hjemme og pappa.
Pappa ringte å fortalte at han hadde vert hos legen for å ta noen hjerteprøver (epg) pga at han har slitt med smerter i mellomgulvet/brystet å legen trur/trudde det var brokk, men for å følge opp rett ble han sendt inn til en sykepleier som skulle da ta nye epg tester på han siden det er så mye hjerte-problemer i familien på hans side, å dette ble gjort også ble han sendt hjem.
Men det varte ikke lenge før han fikk tlf ifra fastlegen sin om at han skulle komme ned igjen med engang, fikk ett brev som han skulle ta med seg inn til sykehuset for de skulle ta samme testen der pluss noen flere for bare å være på den sikre siden.
Sikre siden ja, får håpe det for hans skyld at det ikke er noe mer siden han ikke gidder å følge opp slik han skal æsj for en lege. Så nå sitter jeg her å bare venter og venter men blanda følelser av sinne og redsel på om det går bra eller hva som skjer.

Heldigvis er Tommy hjemme idag men han skulle til legen så han tok med seg Lukas dit, så jeg ikke skulle få for mye på engang. Heldigvis er Kim kjempe snill gutt nå så han sitter å ser på "Tom & Jerry" filmen sin å holder på å le seg ihjel, takk og lov for at han får meg på litt andre tanker av og til... 

Endelig har gutta fått i seg noe mat idag også, annet enn tør kjeks og epler, som nesten ikke har blitt rørt det heller. Tommy ordnet litt frokost til de i dag å selv om de ikke spiste mye er litt bedre enn ingenting når alt enten har kommet opp eller at de ikke har ville spist pga at de ikke vil kaste opp.
Så siden torsdag til igår har mat vert ett fremmedord, men de spiste nesten tilsammen en brødskive med makrell i tomat. en av kim sine favoritter på brødskiva eller bare til å spise med skje faktisk...

Nei nå skal jeg legge bort datan å finne frem mobilen å prøve å få sendt en melding til pappa å håpe på svar for nå syns jeg det begynner å ta tid :-(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...