mandag 30. januar 2012

Frustrasjon....


Kjenner jeg blir litt små sint og lei av denne posten som ordner og leverer post her, idag fikk hentelapp ifra posten om en pakke jeg har bestilt for nesten to mnd siden å på lappen sto det siste mulighet for å hente pakken før tilbakesending.
På lappen sto det nemlig at det var tredje lapp som har blitt sent ut å ble den ikke hentet før tirsdag 31.01 kl 13 ble den tilbakesendt, men jeg har jo ikke fått noen hentelapp før nå å da får jeg under 24 timer på meg for å hente en pakke som har ligget der siden 12 januar æsj som det gnager litt når man ikke mottar slike lapper før. Å det er jo ikke første gang det skjer, skjer ofte vi får purringer på regninger vi aldri har mottatt som vi til å meg har ringt å etterlyst da blir jeg rett og slett lei.
Det er ikke lenge siden vi ringte posten for å klage heller på dette å det er fjerde gangen på tre år å enda blir ingenting bedre, kanskje på tide å slutte å si de alltid får posten frem!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...