tirsdag 24. januar 2012

Nå skal jeg prøve å få frem ett lite innlegg her jeg sitter på halv tolv å bare prøver å være med i dag.
Hele familien har jo ligget mer eller mindre helt ut siden torsdag/fredag pga både forkjølelse og dette forbanna mageviruset som går nå, å selvfølgelig stikker vi av med den store gevinsten å får alt på engang nok engang!

Så nå håper jeg dette er siste runden med sykdom, feber og annen dritt på lenge  helst aldri mer men det er jo ikke mulig så da får man bare krysse fingrene å håpe på det beste.

Forje uke var jo en uke der det skjedde og skulle skjedd mer som måtte settes på vent pga sykdom, men heldigvis fikk vi med oss ultralydtimen på tirsdag før alt brøt ut :-)
Å Kim hadde rett nok en gang i hva han trudde kjønnet på gullet i magen var, så da ble han så glad å gleder seg bare enda mer til å bli storebror nok engang. Lukas forstår ikke så mye av det enda å det greit enda føler jeg, får nyte tiden ekstra godt med de to prinsa jeg har nå frem til tredje og sistemann kommer til verden.
Gleder meg til å komme meg litt mer på beina også så vi endelig kan begynne med "standar-uka" der vi har forskjellige gjøremål og aktiviteter på de forskjellige dagene.
For to uker siden prøvde vi på det selv om ikke formen var helt på topp var det deilig å endelig føle seg litt til nytte å glede prinsa igjen som før kreftene, kvalmen og svimmelheten overtok hele meg. Den er det hele tiden enda mer eller mindre men prøver å gjøre det beste ut av ting selv om det tar trippel dobbelt så lang tid som før, men alt er bedre enn ingenting har jeg lært.

Nei nå orker jeg ikke mer så nå runder jeg av her også får jeg håpe det kommer ett innlegg til om ikke så lenge..

Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...