lørdag 20. oktober 2018

Nok


Noen dager er bare dritt, man føler seg som den verste moren i hele verden. 

Er så lei av å ikke rekke alt selv, men må få Tommy til å ta foreldresamtaler selv om jeg er hjemme fra før pga Emma som sover ekstremt dårlig pga tenner. Jeg som ikke rekker over halvparten av det jeg har på gjørelista mi på en dag. 

Å da sitter jeg igjen med verdens verste klump i magen, den Klumpen som sier jeg ikke får til noe eller er bra nok! 
Andre mødre klarer å levere & hente, ha perfekte ryddige hjem og rekke alle avtaler - hvordan klarer de det. Sukk, skulle ønske jeg klarte det. 


I skrivende stund sitter jeg med middagsplaner og nettbutikken for å spare litt tid neste uke. Og en stor kopp cappuccino for å holde meg våken! 
Tommy har fått Emma til å sove og guttene i seng så jeg skulle få kokt opp vann til nan og begynt å vaske flasker og ordne med handleliste ut fra middagsplanene som vi laget forje uke :-) 



Huseieren skal inn for å fikse peisen, og vi må ha service på komfyren vår fordi undervarmen har sluttet å virke..! Alt skal skje på engang, hvordan skal man få opp kabalen hver uke. 

Og på toppen av kaka renner det inn med årlige tannlege sjekker for gutta med bare noen dagers mellomrom, og selvfølgelig midt i skoledagen som skolen ikke ønsker eller jobben til Tommy. Så da må man ringe tannlege kontoret igjen å snakke med dama i skranken som tydeligvis ikke forstår hva jeg mener, og jeg forstår ikke hu :-( noen ganger skulle man ønske at de som skal kommunisere på slike steder snakket flytende norsk, jeg har ikke noe mot andre språk osv men er så dumt når det blir så mange misforståelser gang på gang når man får like dumme dager eller samme dagen selv om man spør om ny time med de tidspunktene eller de spesielle dagene. 

Får skrive en huskeliste og gjøreliste for neste uke i kveld. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...