torsdag 18. oktober 2018

Hektisk uke


Noen uker er mer travle enn andre. 
Heldigvis var det treningsfri for fotballaget til Kim denne uken ellers hadde det vert enda mer. 

Men nå er to av tre foreldresamtaler gjennomført, tre av tre foreldremøter over og snart er høsten over. Høsten er en travel årstid når man har barn, nest høst er det vel fire foreldremøter, fire foreldresamtaler for egne barn, og foreldremøter x-antall foreldresamtaler for meg på jobben også så gleder meg ikke så mye til neste høst. 


Men nå får vi nye denne høsten. 
Emma ligger å sover litt heldigvis for å få tenner påvirker virkelig søvnen så den lille søvnen hun får er gull verdt! 

Jeg hadde tenkt å lure meg ned å ta en varm kopp te, rydde unna på kjøkkene og laget ferdig den nye oppgave planen til gutta siden den andre er 2 år gammel å de har byttet dager på mye så kraæsjet dagens oppgaver på alle måter. 
Men her i huset må alle gjøre oppgaver og for å få belønninger og ukepenger må man gjøre sin del :-) 
Så håper den blir ferdig til i kveld :-) 



Utenom det kom det en stor pakke fra ekstra leker i går med julegavene jeg hadde bestilt til gutta. Så vi satt å pakket inn julegaver i går kveld, så nå er vi snart i mål med julegaver. Mangler bare julegaver til Emma som jeg syns er utrolig vanskelig, jeg har aldri vert flink til å kjøpe julegaver til barna når de var babyer eller frem til de var 2år hvis de ikke likte noe spesielt godt. 

Så håper virkelig jeg finner noe hun trenger av pedagogiske leker eller klær osv :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...