søndag 14. oktober 2018

Helgen vår


Helgen er over nok engang, tiden går alt for fort! Helgen har betått av overnattingsgjest for Lukas, kakebaking og bursdagsfeiring :-) 
Så det var fire slitne og glade barn i dag :-) 

  



Det er litt over tre timer siden eldstemann sovnet etter boka jeg leste på senga :-)

På 2,5time har jeg prøvd å være flink husmor å gjort klart til en ny uke. 
Jeg har fått hengt opp 2 vaskemaskiner med sengetøy og satt på to nye vaskemaskiner med sengetøy/laken, det blir mye sengetøy med seks personer i familien. 

Jeg har også fått hengt opp klær til Emma, både nytt og gammelt tøy :-) 
Vasket og kokt smokker og flasker, kokt vann og tatt på varmt vann på termos til nan! 

   


Fått laget tre matpakker og satt i kjøleskapet, pakket en svømmebag og gått igjennom skolesekker og læringsbrett. Pakket ned yttertøy som skal tilbake til skolen og satt sko på rett plass siden de alltid ligger slengt i hele gangen selv om de har sine faste plasser. 




Så nå håper jeg vi slipper noen blåmandag denne uken :-) alt er forhåpentligvis helt klart til mandagsmorgen som kommer så alt for fort :-(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...