mandag 29. oktober 2018

Rolig effektiv søndag


I dag har det vert en rolig søndag. Dagen startet jo litt tidligere enn vanlig pga klokka som skulle stilles en time tilbake, men det har gått overraskende bra. 

Tommy la Emma til første duppen sin så da fikk jeg og gutta tid til å dekke på frokost bordet å spise litt sammen. 
I tillegg rakk jeg etter frokosten å gå igjennom neste ukes middagsplan og «handle» inn det som trengs gjennom uka. Jeg fikk laget en handleliste, bestilt og betalt så Tommy henter det etter jobb imorgen. Dessverre kjører ikke kolonialen ut hit vi bor lenger noe jeg syns er veldig trist siden vi bestilt mat fra de hver uke i nesten et år før de kuttet ut på dagen :-( 
Hadde lyst til å kutte ut hele kolonialen etter det men for oss så hjelper det litt å slippe å gå på butikken fysisk hver uke. Vi sparer både penger og mye tid på det med fire barn i hus som har lekser, skoleaktiviteter og fritidsaktiviteter så man kan føle seg som taxi og tjener til tider! 

Den uken som kommer blir en slik hektisk uke der det skjer noe hver dag. Høstfest, Halloween og hallovenn opplegg hele uken. 

Guttas fine gresskar til Halloween :-) Husk det er ikke lov å ta mine bilder uten tillatelse! 

 Heldigvis er det planleggingsdag på fredag så det blir langhelg med barna mens Tommy må jobbe på fredag hvis han ikke arbeider inn dagen. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...