onsdag 3. oktober 2018

Blåmandag...


Blåmandag eller en hel uke?

Jeg trur min forje uke kan kalles en blåuke om det finnes. Noe gikk praktisktalt galt hver eneste dag!

- Vi forsov oss
- Forkjølelse
- Glemte lekser som skulle leveres inn
- Kom på utedag i siste sekund
- Havnet bak 3 traktorer når man allerede er 20 minutter forsinket, og umulig å kjøre forbi.
- Kommer for sent på fotball treningen til Kim pga forsinkelser.
- Bestiller mat til et hentetidspunkt så man skal rekke alt før henting, men maten hadde ikke blitt laget engang når jeg var 6 minutter forsinket allerede :-(
- Blir kastet opp på i senga når man allerede er litt for sent ut, vasker ungen fort. Hiver sengetøy til vask men glemmer seg selv.
- K vispen til kjøkkenmaskinen min blir ødelagt så jeg må bruke elte kroken som ikke fungerer bra.
- Finner ut etter man har laget to pizza deiger med den ødelagte vispen at pizzaen ikke blir stekt bra nok - finner ut at undervarmen har gått til vest..
Det forklarer også hvorfor sjokoladekaken jeg skulle ha laget til kose fredagen til K aldri ble ferdig så han ble skuffet over at kaka ble et hardt skall på tommen og flytende inni. Etter x-antall timer i ovnen. Fint man holder på med slike ting så sent på kvelden for da tenker man jo ikke så klart :-p

Dette er bare noe som skjedde forje uke 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...