torsdag 23. august 2018

Negative sider ved brukte klær


Forje uke kjøpte jeg en klespakke til Emma på en side jeg har gjort mange ganger nå. Å det skulle være newbie klær og name IT. Det var pent brukt og fine klær mente selgeren. 

Men må si jeg ble skuffet når jeg i dag åpnet pakken å det er utvaske og godt brukte klær som er vrengte og til å med møkkete!!! Ikke sånn det så ut på bilde, og det var flere billige merker fra eBay også, det har da ingenting med det ene eller andre hun skrev og viste frem :-( 

Vet ikke hva jeg skal gjøre heller for er jo kjøpt, men er utrolig skuffet over at man kan ha noe slikt på samvittigheten sin. 



Det verste er at man ser dyrehår og møkk på på klær og at det lukter som noen har tatt å sprayet luftfrisker på klæra eller billig parfyme. På babyklær ? 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...