fredag 22. november 2019

Ting skjer

Ting skjer og livet kan være veldig tøft og hektisk. Jeg kan ærlig innrømme at jeg er lei nedturer og negative ting, spesielt de som liksom skal hjelpe deg opp. 
De som skal hjelpe til med å bedre situasjoner skal gjøre det vanskelig. Da blir jeg frustrert og lei meg. 

Spesielt når det gjelder hvordan barna mine har det. Som fastlegen min sa så hjelper det ikke at de bare har det bra hjemme for det blir vanskelig men da har de vertfall ett sted de har det godt, trygt og bra. 

Jo men hva med alle de timene de Ikke er hjemme. De tilbringer ganske mange timer i løpet av dagene og ukene sine på skolen og barnehagen. 

Jeg har skrevet så mange innlegg som inneholder så mange tanker og følelser de siste ukene men det har ikke vert rett å legge de ut. Jeg vil ikke dele eller si for mye når det ikke gjelder meg personlig. Selvfølgelig påvirker det meg men når det kommer til barna er jeg ganske A4 og følsom. 

Livet er en Berg og dalbane uten like. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...