fredag 1. november 2019

Sykdom


Jeg må ærlig innrømme at jeg misliker høst og vinter. Det er sykdom fra høsten begynner til snøen blir borte til våren. 

Nå har hele gjengen vert syk, i tillegg så er det så mye som skjer at jeg blir snart sprø. 
Jeg har klart å fått betennelse i armen og «tennisalbue» så smerter og lite bevegelse er jo ikke akkurat behagelig. 


Lillemor har hatt 39,8 i feber i to dager, null matlyst og ikke noe i form. Men nå håper jeg det bare kan gå oppover imorgen. 
Satser på litt mer drikke og mat. Idag har jeg laget gryterett, prøvd boller, frukt og ostepinner men ingenting går ned. 

https://drive.google.com/uc?export=view&id=1krjebc9ecGDyCpTRujnpgc2TIv-IbgPyP



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...