tirsdag 16. oktober 2018

Emmas bokpakke


Igår fikk Emma sik første bokpakke fra Goboken, jeg var ikke særlig fornøyd med de når vi fikk Kim men tenkte å gi de en sjangse med 1-3 pakker nå bare for å se. Selv om jeg vet vi har nok bøker i huset fra før er det greit med noe nytt også :-) 





Velkomstpakken vår så slik ut, dessverre var den lille boken på finsk så det klagde jeg på å får ny i posten. 
Men utenom det er jeg men mest av alt Emma fornøyd hittil :-) 

Dette er ikke reklame på noen måter bare deler erfaringer :-) 

Vi åpnet og utforsket pakken sammen, det som var best i starten var vel pappen og plasten :-p 

Speil bakerst i gullet mitt boka var også populært, hun satt å så på seg selv. Skulle kose og klappe på hele tiden :-) 



Ballen falt også veldig i smak :-) 



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...