tirsdag 30. juni 2015

Juni 2015

Juni har vert fylt med mange utfordringer for min del, det har vert hektisk med eksamen og slutt oppgaver. Men nå er skolen slutt, alt er bestått og nå er det bare ventetiden opptak til høyskolen igjen. Sukk, jeg håper på å endelig starte men min høyere utdannelse som jeg har drømt om siden 2006. 
Endelig ferdig med påbygg, for ett slit! 

Vi har hatt vår faste Tønsberg ferie som vanlig, guttene blir mer og mer knyttet til stedet :-) 
Herlige minner for store og små :-)

I tillegg har Vi har vert på fisketur med momo her hjemme: 
Sjokk, jeg fikk en liten fisk som gutta elsket :-) 

Vi har kost oss på biblioteket: 
Litt søskenkjærlighet, krangler om hesten i lesekroken på biblioteket. 
Storebror leser for lillebror <3

Også hjemmekos 

Takk juni, velkommen juli :-) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...