søndag 6. juli 2014

Livet er tøft


Dagene går sakte men sikkert forbi, noen timer går saktere enn andre, noen timer vondere enn andre men tiden leger alle sår sier alle. Men jeg vet at kanskje smerten vil bli mindre etter lang tid MEN man vil alltid føle den og kjenne den til en hvis grad.. 
Jeg hadde virkelig stengt slike følelser inne, men nå kommer alt på engang - tap av mennesker, noen døde andre bare utnyttet og var falske mot meg, slike mennesker vet jeg ikke er verdt en tåre eller tanke men hjerte sier noe annet det sårer veldig! 

Jeg har mistet så mange jeg bryr meg om å virkelig er de jeg virkelig har slippet inn i hele min verden, delt tanker, følelser å kunne snakke med ALT om å når det bare blir brukt mot meg siden.
Man blir slått ned og virkelig sparket når man ligger nede gang på gang. 
Å hadde det skjedd bare en gang men når det skjer gang på gang etter løfter, ord og at man sverger da er ikke de ordene mye verdt. 
Slike mennesker er det for mange av i verden å det plager meg at de som er slike er de som har det så jævlig lett her i verden, mens de som virkelig vil at alle skal ha det bra og gjør alt for det, de skal virkelig få gjennomgå MYE dritt!!! 
Arggggg!!!! 


Jeg vet at fortiden kommer til å både bli tøff, trist og fin.
Jeg er heldig jeg har tre herlige gutter og en mann i livet mitt som bare vil meg godt.
Men man kommer alltid til å savne det man har mistet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...