onsdag 2. juli 2014

Ipad

Idag fikk jeg iPad av snille mannen min, som sier jeg fortjener alt jeg ønsker meg her i livet. Å en iPad har vel stått høyt oppe på ønskelisten iallefall i ett år, så da ble det en iPad, en brukt men lite brukt så ALT virker nytt :-)

Idag har jeg vert på helsestasjonen med Lukas for å sjekke synet hans siden han blinker og myser mye med øynene når han skal fokusere på bøker eller fantorangen barnetv før leggetid. Å han sliter utrolig mye med fargene, men det var tydeligvis ikke så farlig selv om han er kjempe lei seg hver gang han gir storebror feil fargestift eller en blå bil når han ber om rød.

Men han skal tilbake i oktober så vi skulle snakke mer om det da, får håpe helsesøster tar meg mer alvorlig da!

Utenom det har det vert en dag med fullt tempo fra morgen til kveld. Barna står opp før solen og med min dårlig nattesøvn om dagen blir man zombie fort, men hva gjør man ikke for barna <3

forkjølelsen sitter dessverre også enda, så går i varm te, doc og andre halspastiller.

IMG_3023

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...