søndag 11. mai 2014

Herlig helg


Hatt tre fine dager med gutta mine så lang, etter barnehage henting igår så startet vi helgen med å kose oss med lollipop is :-) mamma og Kim koste seg også med Ludo, men mamma tapte glatt alt.
Å kvelden ble koselig med familiefilm frem til Mathias skulle legge seg, da fikk guttene spise kveldsmat i stua for å se slutten av filmen. 

Etter Mathias hadde sovnet ville Lukas at pappa skulle legge han så de la seg i sengen å leste bok helt til de sovnet, og Kim fikk spille litt skylander på soverommet mens vi koste oss med litt frukt og spekemat - sjelden kos men lov av og til :-) 

Idag startet vi dagen før klokken hadde slått slaget sju! 

Var koselig å se alle tre gutta ligge strød utover gulvet å leke med brannmann Sam leker :-))

Så bestemte vi oss plutselig for at vi skulle ta en svenske tur for å få tak o mer polarbrød som guttene elsker å få handlet inn mer laktosefrie produkter til Mathias. Så nå er kjøleskapet fult av masse laktosefri melk, yoghurt, lett rømme og krem fløte :-) 
Så nå har vi spart masse penger siden der er under halve prisen i Sverige enn i Norge å mye større utvalg - anbefales på det sterkeste å handle inn laktosefrie produkter der :-D 

Etter butikken gikk vi på buffe der man kunne spise så mye man ville for 79kr for voksne og 39 kr for barn. 
Gutta stor koste seg med taco, pannekaker og masse pizza med skinke og ost :-) 

Søndag:
Søndagen fikk jeg min sove litt lenger dag siden jeg for første gang på fem år skulle få med meg MGP. noe jeg angret veldig på Idag pga veldig få timer søvn kombinert med at Lukas datt ut av sengen i natt å gråt så han ville ligge i sengen vår, det var helt greit frem til han skulle ligge pp tvers i sengen med beina i ribbeina og magen min så natten ble plutselig veldig lang :-p 
Men når klokka var 08.04 klarte jeg å komme meg opp på beina å komme meg ned til gjengen som hadde vert oppe i nesten 2 timer allerede. 

Vi koste oss med litt film på morgen kvisten også begynte vi å tegne sammen da jeg plutselig fikk en ide til noe vi kunne lage alle sammen :-) 
Nemlig 17.mai pynt :-D 



Kommer eget innlegg om denne aktiviteten :-) 

Resten av søndagen gikk med til utetid med barna, bake boller og spille brettspill 
Flinke pappa og Lukas <3 

Verdens beste helg :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...