torsdag 1. mai 2014

Frustrert og lei


En uke siden jeg fikk magesmerter og ble uvel, i løpet av en uke 4 lege besøk og 3 ulike antibiotika kurer uten noen form for forbedring.
 Man blir så sliten og tappet for krefter når kroppen får sterke medisiner som ikke fungerer og man blir psykisk sliten når man ikke får bort smerter eller blir frisk. 
Så blogg-lysten er litt borte når noe går å plager meg så masse, når alt jeg egentlig vil er å energi på topp og gi alt av meg selv til barna og familien min hele tiden. 

Heldigvis har jeg en snill mann som tar godt vare på barne på de punktene jeg ikke har orket om dagen når kroppen skriker etter hvile og søvn.
Og barna elsker jo pappaen sin så det er jo null problem, bare at mammahjertet får vondt fordi jeg ikke orker alt om dagen :-( 

Men nå idag har jeg laget middag, vert ute og lekt masse med dem og satt på fantorangen før leggetid :-) 
Så nå har jeg funnet frem daten for første gang på lenge så det ikke bare blir mobil innlegg hele tiden. 

Den siste tiden har jeg fått en sang på hjernen takke være familie filmen frost som guttene fikk for en liten stund siden. Har du hørt den ? 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...