tirsdag 3. september 2013

Nesten turbo Mnd igjen...

September har nesten ikke startet men slik ser min mnd ut allerede:
Allerede vet jeg om 3 ting til som kommer men har ikke helt riktig dato på det enda så det er bare å vente på.. Men alt dette er i tillegg til jobb, normal hverdag og husarbeid hjemme ( derfor jeg må sette meg selv på turbo når jeg er hjemme og ett bursdagselskap tar 2-3mnd å planlegge) enda ligger jeg som regel 1-2 skritt bak :( Imorgen skal forhåpentligvis gutta i barnehagen igjen så da er det en dag som MÅ brukes effektivt selv om jeg har hatt mer tid sammen med støvsugeren, vaskemaskinen og vaskekosten enn mannen de to siste ukene :-p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...