fredag 10. juni 2011

Lei regn, torden & lyn...



Nå er jeg så dritt lei dårlig vær, dette er femte dagen som det tordner som f... Rundt her å selfølgelig hver gang som Tommy er på jobb, akkurat som det er meningen at jeg skal sitte her å være redd samtidig som jeg har alene ansvaret for gutta :-(

Så idag har vi nok engang vert i aktivitetsrommet i kjellern å lekt men idag har vi også laget fot og hånd avtrykk som jeg skal bruke til å lage et likt bilde av Lukas som vi lagde når Kim var sju mnd. SÅ resten av avtrykkene skal jeg bruke på et stort felles bilde, men det skal være en hemmelighet hvordan det skal bli til det er ferdig så Tommy skal gå en overraskelse <3

Nå har jeg nettopp fått lagt meg ned på sofan oppe for å "se/vente " på at begge gutta mine sovner, Lukas sovnet nesten med engang han traff puta og fikk smoken sin mens Kim ville ligge å se litt i boks si..
Så pga dårlig vær så måtte vi avlyse dagens filmkveld siden strømmen har blinket i hele dag å vert borte ti ganger, men får ta det igjen en annen dag denne helgen..

Nå skal jeg se til mine to skatter før jeg går ned igjen å skal kose meg med filmen som går på tv Norge idag :)


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...